Logo Logo

Studija mogućnosti uvođenja novih naplatnih TV usluga

Tržište naplatnih TV usluga u Hrvatskoj ima potencijal za rast, IPTV platforma je dominantna, a najgledaniji su domaći nacionalni TV kanali, dok trend rasta gledanosti kontinuirano bilježe strani lokalizirani TV kanali

To su glavni naglasci iz studije Mogućnosti uvođenja novih naplatnih TV usluga koju je Agencija za elektroničke medije naručila za potrebe projekta SEE DIGI TV financiranog sredstvima EU IPA Fonda, a izradila tvrtka AGB Nielsen Media Research.

Rezultati studije pokazuju kontinuirani rast gledanosti velikog broja stranih kanala, te posebice onih koji su prevedeni na hrvatski jezik poput dječjeg kanala Nickelodeon. Studija koja se temelji na podacima dobivenim putem „peoplemetara“ daje detaljni pregled gledanosti pojedinih TV kanala u Hrvatskoj. Analiza gledanosti vrsta sadržaja ukazuje na to da je zabava i dalje najomiljenija vrsta sadržaja hrvatske televizijske publike, a među najpopularnijim kanalima, odmah nakon nacionalnih općih kanala, nalaze se zabavni tematski kanali.
Ponuda multikanalnih platformi u Hrvatskoj je na razini razvijenijih tržišta, a nakon uvođenja usluge naplatne televizije i zemaljskim putem (DVB-T) može se smatrati među najboljima u regiji. Veliki broj stranih kanala na svim distributivnim platformama preveden je na hrvatski jezik, te je istovremeno primijećen i rast broja hrvatskih tematskih kanala (Croatian Music Channel, Klasik TV, Cinestar TV) koji se distribuiraju pretplatnicima u regiji.

Studija mogućnosti uvođenja novih naplatnih TV usluga>>
Kanali hrvatskih pay-tv operatera>>