Logo Logo

Agencija za elektroničke medije i UNICEF pokreću Dane medijske pismenosti

Agencija za elektroničke medije i UNICEF, zajedno s brojnim partnerima, pokreću Dane medijske pismenosti, koji će se održati od 19. do 21. travnja. Pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i Ministarstva znanosti i obrazovanja, diljem Hrvatske održat će se niz aktivnosti s ciljem edukacije i informiranja djece, roditelja, nastavnika i odgajatelja o važnosti medijske pismenosti, koja se smatra jednom od najvažnijih vještina za život u 21. stoljeću.

U sklopu inicijative pripremit će se radni materijali za održavanje satova o medijskoj pismenosti za djecu i mlade u vrtićima, osnovnim i srednjim školama. Knjižnice i udruge koje se bave medijskom pismenosti organizirat će radionice za djecu i odrasle, a bit će izrađena i knjižica Djeca i mediji, namijenjena roditeljima i svima koji se brinu o djeci.

Pod nazivom „Djeca upoznaju medije“, u vodećim hrvatskim medijskim kućama provodit će se interaktivne radionice za učenike od petog razreda osnovne do četvrtog razreda srednje škole. Djeca će od samih medijskih profesionalaca učiti kako nastaju vijesti, kako mediji funkcioniraju te će i sama, uz stručno vodstvo, pripremati vlastite medijske sadržaje.  

Partneri projekta su CARNet, Društvo za komunikacijsku i medijsku kulturu, Hrvatski filmski savez, Hrvatska radiotelevizija, Nova TV, RTL, Media servis, Večernji list i Radost, Jutarnji list, Slobodna Dalmacija i Novi list.

U program Dana medijske pismenosti mogu se sa svojim projektima i aktivnostima uključiti svi zainteresirani od udruga, knjižnica, medija, pa do fakulteta, škola i vrtića.

Informacije, prijave za sudjelovanje i materijale za preuzimanje potražite na portalu www.medijskapismenost.hr.