Održan okrugli stol na temu Rodne ravnopravnosti u medijima
Povodom Međunarodnog dana ljudskih prava 10.12. 2015. Agencija za
elektroničke medije organizirala je okrugli stol: „Rodna
ravnopravnost u medijima“.
Agencija za elektroničke medije aktivno sudjeluje u radu
Mediteranske regulatorne mreže provodeći u suradnji s
drugim regulatorima rodne analize medijskih sadržaja. Do sada su
provedene tri rodne analize – dvije se odnose na središnje
informativne emisije tri nacionalne televizije (HRT, RTL i TV
Nov@) za 2014. i 2015. godinu, dok treća raščlanjuje rodnu
dimenziju audiovizualne komercijalne komunikacije. Ovom prilikom
predstavljeni su rezultati istraživanja te otvorena rasprava o
mogućim instrumentima medijske samoregulacije za uspostavljanje
rodne ravnopravnosti u medijskim sadržajima.
Analiza vidljivosti žena i
muškaraca u središnjim informativnim emisijama najgledanijih
nacionalnih televizija
Stereotipi u reklamama
2015
Stereotipi u reklamama –
ISTRAŽIVANJE
Global Media Monitoring
Project
Uvodna riječ
pravobraniteljice za ravnopravnost spolova