Logo Logo

Održana prezentacija „Analiza poslovanja televizijskih nakladnika na lokalnoj razini u 2014. i 2015.“

U petak, 6. listopada 2017., prezentirani su rezultati studije „Analiza poslovanja televizijskih nakladnika na lokalnoj razini u 2014. i 2015.“, koju je izradio istraživački tim Ekonomskog instituta iz Zagreba na poziv Agencije za elektroničke medije. U skladu s temeljnim ciljem istraživanja, tijekom prezentacije istraživači su analizirali poslovanje televizijskih nakladnika na lokalnoj razini u 2014. i 2015. godini te izdvojili temeljne trendove i specifičnosti poslovanja nakladnika u pojedinim regijama. Predstavljeni su i rezultati anketnog istraživanja, koje je provedeno je s ciljem detaljnijeg uvida u strukturu prihoda i troškova od pružanja televizijske djelatnosti na lokalnoj razini. Nakon prezentacije dodatno se raspravljalo o rezultatima istraživanja, temeljnim izvorima ranjivosti sektora te važnosti opstanka televizijskih nakladnika na lokalnoj razini. Zajednička rasprava predstavnika televizijskih nakladnika iz publike, predstavnika Agencije za elektroničke medije te istraživača Ekonomskog instituta, Zagreb rezultirala je vrijednim zaključcima o nužnim strateškim, institucionalnim, ali i prilagodbama iz pozicije televizijskih nakladnika koje bi osigurale pozitivnu razvojnu perspektivu sektora. 

Analizu možete pogledati ovdje.
Prezentaciju možete pogledati ovdje.