Logo Logo

Analiza radijskog tržišta

„Radio je medij koji je prisutan u svakodnevnom životu velike većine građana.Prema mišljenju slušatelja, radio nema karakteristiku koja ga izdvaja u odnosu na ostale medije, drugim riječima, radio kao medij nije niti brži, niti vjerodostojniji niti neovisniji. Vjerodostojnost se veže uz televiziju, dok je brzina glavno svojstvo Interneta. Za razliku od slušatelja, stručna javnost smatra da je unatoč pojavi Interneta radio ostao najbrži medij kad je u pitanju prijenos informacija.  Radio je u odnosu na ostale medije ocijenjen boljim izvorom informacija o lokalnim događanjima, zbog čega se velika važnost, posebice od strane radijskih stručnjaka, pripisuje lokalnim radio postajama. Te postaje su izvori brzih i strukturiranih lokalnih informacija koje u tom obliku nisu dostupne, ili lako dostupne, na drugim medijima“, zaključak je ovo Analize radijskog tržišta provedene u 2015.godini. Osnovna svrha studije je pružiti uvid u trenutnu ulogu i poziciju radija kao medija, trenutne navike slušanja radijskog programa, preferencije radijskog sadržaja te evaluacija radijskog programa prema regiji i razini koncesije. Osim uvida u trenutno stanje radijskog tržišta, jedan od ciljeva ove studije je istražiti očekivanja razvoja i budućnosti radijskog medija, kako od strane slušatelja, tako i od strane pripadnika radijske i opće stručne javnosti. 
 

Analiza radijskog tržišta