Logo Logo

AEM i UNICEF izdali prvu hrvatsku slikovnicu za medijsku pismenost

Agencija za elektroničke medije i UNICEF izdali su, u sklopu projekta Dani medijske pismenosti, Slikovnicu o medijima, prvu hrvatsku slikovnicu za medijsku pismenost. Slikovnica je dio edukacijskog paketa za predškolce i namijenjena je djeci, roditeljima, skrbnicima i odgajateljima. Njezina je svrha pružiti najmlađoj djeci priliku za razumijevanje medija kroz jednu od prvih lekcija medijske pismenosti, onu o razlici između stvarnosti i svijeta medija. Tu će lekciju, uz ovu slikovnicu i vodstvo odraslih, djeca savladati kroz igru i istraživanje. Tiskani primjerci slikovnice šalju se dječjim vrtićima, udrugama, knjižnicama i ostalim institucijama koje rade s predškolcima, a koje su se do 9. travnja prijavile za sudjelovanje u Danima medijske pismenosti.

Slikovnica je dostupna za preuzimanje u elektroničkom obliku.

Preuzmite Slikovnicu o medijima

Autorica slikovnice je Alma Čakmazović, stručnjakinja za medijsku pismenost, marketing i komunikacije, suradnica u nastavi na kolegiju Preventivne kampanje i na projektima u području prevencijske znanosti na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu u Zagrebu. Ilustracije je izradila ilustratorica i animatorica Petra Zlonoga, a dizajn potpisuje Branimir Lazanja.

Saznajte više o Danima medijske pismenosti