Pogledajte sva tri spota nacionalne kampanje „Birajmo što gledamo“
Birajmo što gledamo“ nacionalna je kampanja UNICEF-a i Agencije
za elektroničke medije (AEM), čiji je cilj podići razinu svijesti
o važnosti medijskog opismenjavanja roditelja, skrbnika i djece.
Svakodnevni izbor što i kako naša djeca gledaju i kako se
nose sa sadržajima u medijima, oblikuje njihove društvene
odnose, ali i vrijeme raspoloživo za školu i druge
aktivnosti. Istraživanja pokazuju da djeca povećavaju
potrošnju medija i to najčešće rade korištenjem više medija
istodobno a uloga medija prepoznata je kao središnja u procesima
socijalizacije i emocionalnog razvoja tijekom ranog
djetinjstva.
Naša kampanja želi ukazati na važnost pažljivog odabira
medijskih sadržaja za djecu, svrsishodnog korištenja programskih
oznaka o primjerenosti sadržaja i poticanja djece na kritičko
promišljanje medijskih sadržaja. U sklopu kampanje snimljena su
tri videospota s temama; nasilje, neprimjereni sadržaji i
nerealne medijske slike.
Osim spotova na nacionalnim i lokalnim televizijama, u
pripremi su i Preporuke za sigurno korištenje medija, a u
planu su i radionice za medijske djelatnike.
Pogledajte sva tri promocijska spota ‘Birajmo što
gledamo’.